Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tirowiec99
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Czw 19:51, 07 Sie 2008 Temat postu: Już niedługo nowy update! |
|
|
Lista zmian w wersji 0.4
* Dodano: Lochy oraz nowy ranking
* Dodano: Najemnicy
* Dodano: Nowe atrybuty i wartości bitewne
* Dodano: Nowe lokacje
* Dodano: Jeśli zaznaczysz kasację konta, nie będziesz mógł wykonywać żadnych czynności dopóki jej nie dezaktywujesz
* Dodano: Levele proszków będą wyświetlane
* Dodano: W raporcie z walki w linku ze skrzynki wiadomości, będzie wyświetlany nick atakującego / obrońcy
* Dodano: Możliwość zobaczenia informacji, który z twoich przedmiotów został sprzedany na rynku
* Dodano: Mistrz Gildii będzie otrzymywał wiadomość, który z graczy opuścił Gildię
* Dodano: W raportach z walk będzie widoczna Gildia do której gracz należy
* Dodano: Potwierdzenie przy zakończeniu pracy w stajni.
* Dodano: Każdy ze sprzedawców będzie miał nowe itemy co 24h
* Dodano: Zmiana towaru u sprzedawcy będzie kosztowała ona 1 rubin.
* Dodano: Wszyscy gracze będą mieli 3 kieszenie - w przypadku Centuriona 4
* Dodano: Lista przyjaciół
* Dodano: Nowe możliwości filtrowania na rynku
* Zmieniono: Nowy rozwój levelowy - zmieniono zasady awansu na kolejny level
* Zmieniono: Kolory przedmiotów
* Zmieniono: brak kolorów we wpłatach na gildię
* Zmieniono: Generowanie NPC - Zbyt rozwinięte NPC w Ekspedycjach nie będą generowane
* Poprawiono: Ujemne wartości statystyk postaci, będą równane do 0
* Poprawiono: Wysyłanie spamu w gildii [tej samej wiadomości] każda podwojona wiadomość będzie automatycznie kasowana
* Poprawiono: Kiedy aktywujesz jeden z paktów na dzień przed końcem, nowy pakt dostajesz od dnia aktywacji, tym samym tracąc jeden dzień.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tirowiec99 dnia Czw 19:58, 07 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tirowiec99
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Czw 20:00, 07 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Gladiatus v0.4 - Opis zmian:
1.Zmiana Levelu Gladiatora
Formuła zdobywania punktów doświadczenia do osiągnięcia następnego levelu została zmieniona. Po osiągnięciu levelu 80, będzie znacznie trudniej osiągnąć kolejny level. Zostało to zmienione po to, aby obciąć levele postaci, które aktualnie mają wyższy niż 80 LVL.
Przykłady:
Przed........po
130............90
100............86
85..............82
2. Zmiana kolorów przedmiotów
W tym momencie kolor przedmiotów zmienia się wraz z ich levelem.
Po update wszystkie przedmioty, które posiada gracz, będą koloru zielonego.
Kolor przedmiotów będzie się zmieniał wraz z ich jakością. Będzie 6 różnych kolorów, tak więc będzie 6 różnych typów każdego z przedmiotów.
3. Najemnicy
Nowy sprzedawca będzie sprzedawał kontrakty z najemnikami.
Najemnicy będą dostępni tylko do lochów. Każdy gracz może mieć maksymalnie 4 najemników.
Gracze mogą również sprzedawać kontrakty na rynku albo u sprzedawcy,
Najemnicy będą wyposażeni dokładnie tak jak gladiator.
4. Lochy i ekspedycje
Będzie kilka lokalizacji na mapie, które gracz będzie mógł odkrywać.
Przed zejściem do lochów, będzie możliwość wybrania specjalizacji gladiatora i (jeśli takowych posiada) najemników.
Można wybrać:
* Maksymalne obrażenia
* wychwytywanie zagrożeń
* uzdrawianie
Gracze będą mieli opcję wyposażenia własnego gladiatora 2 razy. Pierwszy raz, tylko dla lochów, drugi do walk na arenie oraz ekspedycji.
Tak więc gracz może przegrać walkę na arenie, kiedy wyposaży swojego gladiatora w uzdrawianie w lochach.
Po pokonaniu wszystkich NPC w lochach, gracze będą mieli szanse walczyć z Ostatnim przywódcą.
Gracz ma siedem dni by ukończyć lochy. Po tym czasie zostaną zresetowane.
W przeciwieństwie do innych walk, gladiator i jego najemnicy po każdym rozpoczęciu lochów są maksymalnie uzdrowieni.
Walki w lochach kończą się w momencie kiedy jedna ze stron ma 0 punktów życia.
Jako że mogą trwać wiele rund, po chwili NPC w ataku furii mogą zadawać większe obrażenia.
W lochach, gracz będzie potrzebował punktów ekspedycji (lochów). Dokładnie tak samo jak w tej chwili punkty ekspedycji. Gracze bez Centuriona będą ich mieli 12, z Centurionem 24.
5. Nowe atrybuty i statystyki bitewne
Do uzdrowienia w lochach powstanie nowy atrybut - inteligencja.
Będzie to dokładnie taka sama statystyka jak pozostałe w profilu gladiatora, będzie ją można rozwijać u trenera.
Będą również nowe wartości bitewne, nie tylko na arenie ale również w walkach podczas ekspedycji:
* uzdrawianie
wartość uzdrawiania w lochach
ma swoje zastosowanie tylko podczas walk w lochach
zwiększane wraz z inteligencją
* zwiększone uzdrawianie
szansa na podwójną regenerację życia, tylko w lochach
zwiększana wraz z inteligencją
* krytyczne trafienia
szanse na trafienie z podwójnymi obrażeniami
zwiększane wraz z umiejętnościami
chance to hit someone with double damage
increase with skill
* wartość wytrzymałości
ta wartość obniża szanse na podwójne trafienie przez przeciwnika
zwiększana wraz ze zręcznością
* wartość bloku
Szanse na zablokowanie ataku
zwiększane wraz z siłą
6. Nowy ranking:
Za zabicie potworów w lochach, gracze otrzymują punkty honoru. Tak więc będzie nowy ranking honoru.
Będzie również nowy ranking dla każdych lochów, gdzie zamieszczone będzie, który z graczy zadaje najwięcej obrażeń, który ma najlepsze uzdrawianie itd.
Będzie to ranking w czasie rzeczywistym, oraz ranking z historii ostatnich 7 dni.
7. Nowe lokalizacje:
Powstały 2 nowe lokalizacje: Germania i Afryka
Aby dostać się do tych lokalizacji, będziesz musiał udać się do pustelnika i zapłacić złotem. Przed dostaniem się do tych lokalizacji, musisz ukończyć lochy.
W nowych lokacjach, kupcy będą mieli nowe przedmioty, oraz nowe questy i misje w lochach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tirowiec99
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Czw 22:19, 07 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dodatkowe zmiany:
- zmiana pracy w stajni [brak informacji co dokładnie zostanie zmienione]
- Lochy dostępne od 10 lvl
- Handlarz - na 1 stronie będą wyświetlane tylko rękawice i buty, na 2 stronie jedzenie
- Alchemik - Na 1 stronie będą znajdować się itemy użytkowe, na 2 stronie amulety i pierścienie.
- Jeśli gracz będzie nosił rzeczy niedostępne dla jego lvl (np po ścięciu leveli) nie będą one uwzględniane w walce na arenie.
- poprawiono znajdowanie itemów na wyprawach i w lochach (będzie można lepsze itemy zdobyć).
Wszyscy gracze, którym zostaną obcięte levele, w zamian otrzymają automatycznie 200 rubinów oraz 5-cio krotność dziennego zarobku z pracy w stajni w paczkach. Jest to bonus na zakup nowych itemów, ponieważ stare staną się bezużyteczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol-i-lina
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:23, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Update zostanie wgrany w dniu dzisiejszym, w przypadku chwilowego braku dostępu do kont, prosimy o cierpliwość.
W przypadku znalezienia błędów w tłumaczeniu, prosimy je zamieszczać tutaj:
Update 0.4
milej zabawy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bob_budowniczy
Administrator
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: Wto 20:43, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
no jak to ma niebawem ruszyć to już jestem ciekawy jak sie bedzie grało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
demoniusz
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 6:42, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat z forum gladiatusa: "Aktualizacja z nieznanych mi bliżej przyczyn została przesunięta.
Jeśli będziemy znać więcej szczegółów, informacja pojawi się w tym temacie.
Oznacza to, że Update może zjawić się z zaskoczenia "
OOO chyba update rusza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez demoniusz dnia Śro 15:33, 20 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
demoniusz
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:25, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jak ktos ciekawy jak wygladaja zadania w tawernir od straznika, to prosze 1 probka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez demoniusz dnia Śro 19:30, 20 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bob_budowniczy
Administrator
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: Śro 19:48, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No to ja bardziej "po gaciach dostałem"...
swoją drogą dziwne... niby przegrałem i gdzieś tam nawet było napisane, że umarłem - a życie na mojej drugiej postaci - 100% i na żołnierzu też 100%
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bob_budowniczy dnia Śro 19:51, 20 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
demoniusz
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:53, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tez z tym zyciem zauwazylem moze jeszcze jakis bug w updatku, korzystac poki jedzenia nie trzeba na 6 postaci kupowac xD
Niee to tak jest w lochach doczytalem na forum ze jest automatyczna regeneracja, przeciez na zarcie by sie zbankrutowalo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez demoniusz dnia Czw 8:39, 21 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bob_budowniczy
Administrator
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: Sob 14:25, 23 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Powiem wam szczerze, że wyekspediowałem się do Afryki.... i chyba wrócę do Italii...
Nie chce mi się ogarniać tego kogo, gdzie dopadnę... Kasa z zadań porównywalna, Lochy bardziej dostępne tzn. ...da się wygrać
Swoją drogą tak wielki update, to niemalże jak gra w nową, podobną do Gladiatusa grę...
Banalne jest to, że jak nazwa wsakzuje Gladiatus powinien być grą gdzie starcia niewolników za Arenie powinny być sensem gry... a na dzień dzisiejszy to jarmarczny kiermasz... wylęgarnia spekulantów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
demoniusz
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:34, 23 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Gdzies na forum gladiatusa bylo tez to podobnie opisane, jak dla mnie to ten update najbardziej ma sie przysluzyc kieszeniom niemcow, bo bez duzej ilosci rubinow naprawde ciezko bedzie w to dobrze pograc, ale powalcze jeszcze w afryce w lochach przynajmniej lepsze przedmioty, a to ze rycerze do kupienia lepsi to fakt, sie tutaj obkupie w rycerzy i tez wracam do lochow w italii jeszcze z tydzien tu w afryce posiedze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez demoniusz dnia Sob 18:35, 23 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|